ØK: Zaccaria The Invaders bezel\frontglass

Har du tekniske spørsmål vedrørende arkademaskiner? Legg inn dine spørsmål her og ekspertene svarer! Gode tips hører også hjemme her.
Post Reply
Kukan
Flipperfrelst

ØK: Zaccaria The Invaders bezel\frontglass

Post by Kukan » 25 Jul 2017 22:20

Noen som har frontglasset til denne maskinen liggende i boden\loftet? Kjøpte denne for en stund siden, men mangler glasset forann.
Fikk faktisk tak i ett glass fra tyskland, men når jeg fikk det var det for lite for maskinen :cry: tydeligvis til en mindre versjon av dette kabinettet :evil:
Er det noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe blacklight lysrør?
Last edited by Kukan on 25 Jul 2017 22:29, edited 1 time in total.

mads_m
Flipperguru

Re: ØK: Zaccaria The Invaders bezel\frontglass

Post by mads_m » 25 Jul 2017 22:29

Gratulerer med fint kjøp! En i Belgia annonserte et glass for et par år siden. Skal jeg sjekke om han fortsatt har det?

Jeg er ganske sikker på at jeg kjøpte dette til Space Invaders:
http://m.ebay.com/itm/180862118415
(Usikker på om The Invaders bruker det samme, iom at det ble produsert i Italia)

Kukan
Flipperfrelst

Post by Kukan » 25 Jul 2017 22:43

Takk for det. kjøpte det som sto på finn.no en stund "Tror han er her på forumet" med defekt skjerm, men fant ut at det var kun en løs ledning på neckboardet. loddet denne på igjen og så var det liv i skjermen heldigvis :D Kabinettet er ellers komplett og i ganke fin stand. Har begynt å like dedikerte kabinetter bedre nå, men kan fort bli trangt hjemme hvis man skal handle maskiner som kun kan brukes til 1 spill :shock:

Har vært i kontakt med han og han trodde han fortsatt hadde det liggende, men så fikk jeg tak i en annen fyr fra tyskland som hadde glasset også, men når jeg fikk dette hjem var det for lite :cry: Var vist til en cabaret versjon av the invaders, så det var penger i dass.

Har prøvd å få kontakt med han fra Belgia nå for ett par uker siden, men ikke fått noe svar. Gir han litt tid til, gidder ikke å mase.

takk for tipset med lysstoffrøret, skal få handlet det!

mads_m
Flipperguru

Post by mads_m » 26 Jul 2017 00:17

Ja, kabinettet er i god stand, jeg så det hjemme i garasjen hos den forrige eieren. :) Spør du meg så er dette et av de flotteste kabinettene fra den tiden.
Flipperspill kan jo bare spille ett spill også, og de tar mer plass! :wink: :lol:

Håper at det ordner seg med bezel!

Kukan
Flipperfrelst

Post by Kukan » 26 Jul 2017 21:47

Ja det er i god stand, får se hvordan det går videre. Hehe sant det du sier, men det begynner å bli fult her. Har du noen tips på hvor jeg kan få flat t-mold som er svart også eller?

mads_m
Flipperguru

Post by mads_m » 27 Jul 2017 11:58

Nei, helt flat svart har jeg ikke sett.

Kukan
Flipperfrelst

Post by Kukan » 29 Jul 2017 18:01

Har ikke finni det jeg heller, får google litt 8)

Bally
Flipperguru

Post by Bally » 29 Jul 2017 18:01

Kukan wrote:Ja det er i god stand, får se hvordan det går videre. Hehe sant det du sier, men det begynner å bli fult her. Har du noen tips på hvor jeg kan få flat t-mold som er svart også eller?

https://www.t-molding.com/flat-trim-edg ... xible.html

Kukan
Flipperfrelst

Post by Kukan » 03 Aug 2017 00:40

Nice! Takk for tipset :D

Post Reply