Zaccaria the invaders fryser/stopper

Har du tekniske spørsmål vedrørende arkademaskiner? Legg inn dine spørsmål her og ekspertene svarer! Gode tips hører også hjemme her.
Post Reply
Kukan
Flipperfrelst

Zaccaria the invaders fryser/stopper

Post by Kukan » 10 Dec 2018 19:18

Har ett zaccaria the invaders kabinett som jeg har problemer med at spillet stopper opp og fryser. Byttet nylig strømforsyningen på den pga. Den gamle originale som var der virket ustabil på 5 volten.

Alt så ut til å funke fint startet opp spillet og det stod på i ca. 30-40 minutter så begynte grafikken å kræsje og alt fløyt i hverandre så fryser spillet helt. Kan dra ut kontakten og starte opp på nytt så ser alt greit ut, men da fryser spillet etter 10 minutter. Det var slik spillet var før jeg byttet strømforsyning, men da stoppet det opp mye tidligere så det virker som det hjalp noe å bytte strømforsyningen. Noen som har noe erfaring med dette? På forhånd takk

mads_m
Flipperguru

Re: Zaccaria the invaders fryser/stopper

Post by mads_m » 13 Dec 2018 20:38

Er det noe på kortet som blir veldig varmt?

Kukan
Flipperfrelst

Post by Kukan » 15 Dec 2018 20:31

Da må jeg sjekke, har en mistanke om det. Men hva kan jeg gjøre hvis det er tilfelle? Montere vifte? Du vil ikke tro det er noe galt med spillet?

Kukan
Flipperfrelst

Post by Kukan » 26 Dec 2018 17:01

Oppdatering, spillet funker nå 100% igjen. Tror kanskje en eller flere ep rommer ikke satt skikkelig på plass. Trykte de inn igjen og spillet funker som en drøm, har hatt det på i timesvis uten problemer :)

Post Reply