Killer instinct maskin"skjerm innstilling"

Har du tekniske spørsmål vedrørende arkademaskiner? Legg inn dine spørsmål her og ekspertene svarer! Gode tips hører også hjemme her.

Killer instinct maskin"skjerm innstilling"

Postby Kukan » 24 Aug 2017 20:37

Fikk akkurat kjøpt meg en nydelig killer instinct arcade maskin"strøken :D ", men har litt trøbbel med justering av bredde og samt få svartfargen perfekt.
Når jeg prøver å justere horisontal bredde har jeg ikke mere å gå på. får ikke den så smal jeg vil ha den er rett og slett ikke mere å gå på med justerings kortet"på skruen", er det noe som kan gjøres der?

Har også litt problemer med å få justert svart fargen riktig, den blir på en måte litt lysegul\lysbrun. men har ett inntrykk at dette spillet har en vansklig grafikk å justere skjermen til, noen enig?

Når jeg justerer bright på justeringskortet kommer det til ett punkt der skjermen blir helt svart, men bildet kommer tilbake hvis jeg justere litt forbi dette. men jeg tror at det er akkurat der skjermen blir helt svart ville vært opptimal bright justering....

takk for svar :D
Kukan
Flipperfrelst

Re: Killer instinct maskin"skjerm innstilling"

Postby mads_m » 24 Aug 2017 21:43

Klarer du å se hvilken type monitorkort det er?
mads_m
Flipperguru

Postby Kukan » 24 Aug 2017 23:36

Skal sjekke imorgen, men det er nok byttet monitor på den engang pga. det står 2003 på baksiden.
Kukan
Flipperfrelst

Postby Kukan » 26 Aug 2017 12:33

Fikk sjekket bak på monitoren idag, på selve monitoren står det, A.L.S MARKETING, MODEL #1025, SERIAL #22905 Er det denne modellen "Pentranic 1025"?
På chassie var det litt vrient å finne noe men her er ett par nr. jeg fant: 21029888A-01 REV C, KC-2 94V-0
Takker for svar 8)
Kukan
Flipperfrelst

Return to Arkademaskiner