Pre-registration open to Finnish ECS event K15 Open 2016

Her putter vi informasjon om andre turneringer og happenings, enten de er i Norge, Sverige eller resten av verden
Post Reply
are
Sjæf!
Highscore TAG: ARE

Pre-registration open to Finnish ECS event K15 Open 2016

Post by are » 28 Jun 2016 11:12

Her er det fire reserverte plasser, som i praksis går ut den 3.8. Det er jeg som må melde på de det gjelder, så kontakt meg ved ønske.

Jeg er lei av å mase på enkelte i topplisten som ofte ikke tar seg bryet med å svare meg heller. Hvem det er er ikke viktig, men de skal ta til seg at for de med lavere ranking er dette veldig negativt at disse mister muligheten til å planlegge i god tid og feks sikre seg rimelige hotell og flybiletter.

Derfor blir det som følgende.

Dette er eneste annonsering av muligheten.
Setter en frist til 15.7 dersom man skal kreve sin plass basert på WPPR ranking. Etter denne fristen er det de som har vist interresse, som prioriteres, i rekkefølgen det kom inn.

Jeg trenger også at minst en av de interreserte tar på seg oppgaven med å minne meg på mine frister, dvs den 15.7 og 3.8, tre dager før.

====================

Hello country directors!

The Finnish ECS event K15 Open will be played in a private basement gameroom in downtown Helsinki from Friday 4th to Sunday 6th November.

We will provide three qualification times, one on Friday (17:30-22:30) and two on Saturday (11-16, 17-22). During registration, you must choose one of the three groups. Maximum number of participants is 25 per group. In addition to main tournament, a side tournament will be held. See our webpage http://k15.fi for further details.

The registration will open on Wednesday 3rd August at 19:38 Finnish time (EEST, UTC+3) at the webpage. We are providing four country exemption spots for each country until the start of the registration. If someone in your country wants to secure a spot in the tournament, please e-mail us the participant details (name, tag, city of residence, e-mail address and choice of qualification group) before the start of registration. If there are more than four players interested in participating in your country, the country exemption spots would go for those with the highest WPPR ranks.

Don't hesitate to contact us at info at k15 dot fi or me directly (marble at pinball dot fi, Facebook etc), if you have any questions.

--
Olli-Mikko Ojamies (marble at pinball dot fi)
IFPA Finland Country Director
--

Edenecho
Flipperfrelst
Highscore TAG: MAS

Re: Pre-registration open to Finnish ECS event K15 Open 2016

Post by Edenecho » 29 Jun 2016 10:20

Navn: Morten Søbyskogen,
Tag: MAS
By: Oslo
Epost: morten_as@hotmail.com
kvallgruppe: saturday 11-16.
Iron Maiden premium - Total Nuclear Annihilation - The Walking Dead premium - Game of Thrones pro - Sopranos - Goldeneye - Street Fighter II - Stargate - Mata Hari - Viking - Bally Sea Ray (EM 1971)

bjorncamerahead
Flipperjomfru
Highscore TAG: BEH

Post by bjorncamerahead » 30 Jun 2016 22:15

Navn: Bjørn Hellem, 10535
Tag: BEH
Epost: bjorncamerahead@gmail.com
kvalgruppe: saturday 17-22

Tormod2k4
Flipperfrelst
Highscore TAG: TFP

Post by Tormod2k4 » 01 Jul 2016 09:14

Navn: Tormod Pettersen, 550
Tag: TFP
Epost: tormodp@icloud.com
kvallgruppe: saturday 11-16.

are
Sjæf!
Highscore TAG: ARE

Post by are » 01 Aug 2016 21:32

Da er det en ledig plass.

Edenecho
Flipperfrelst
Highscore TAG: MAS

Post by Edenecho » 03 Aug 2016 17:02

En slags "på dagen" reminder om å sende inn lista med oss 3 :)

Morten
Iron Maiden premium - Total Nuclear Annihilation - The Walking Dead premium - Game of Thrones pro - Sopranos - Goldeneye - Street Fighter II - Stargate - Mata Hari - Viking - Bally Sea Ray (EM 1971)

Post Reply