Belgian Open Pinball 2016 - 1/2 October - Pre registration

Her putter vi informasjon om andre turneringer og happenings, enten de er i Norge, Sverige eller resten av verden
Post Reply
are
Sjæf!
Highscore TAG: ARE

Belgian Open Pinball 2016 - 1/2 October - Pre registration

Post by are » 11 Apr 2016 13:12

Alle land kan forhånsdregistrere 8 deltakere.

Jeg bestemmer kriteriene. Argumenter/ressonementer må gjerne overrekkes for vurdering.
Dear IFPA Country Directors,

Pre-registration for the BOP 2016 is possible starting from 01/05/2016 till 14/05/2016 by [MEG]
You send us the details of the 8 selected players of your country. We do not oblige selection criteria. This is up to you as a country director to decide.
This year the max. players is set at 250 people... again without doubt the biggest pinball tournament of the year on European soil.
More info will be available on the website in about 10 days from now.
Price for this event, including some drink coupons and a classics entry will be set between 45-55 euro (still to be decided).

Some info and options choice are needed per player for registration.
Please give per player in the below format :

- First name + last name
- City
- Country
- Date of Birth
- Active E-mail adress from that player himself
- IFPA ID
- Mobile number
- EPC tshirt @ 25 euro (yes/no), if yes define the size: S, M, L, XL, XXL, XXXL)
- Saturday evening BBQ @ 15 euro - participation (yes/no)
- Preferred timeslot A,B,C,D or E (50 players per timeslot, spots are available on a first come first served base, this also in the preregistration process)

A 09u30-12u
B 12u-14u30
C 14u30-17u
D 17u30-19u30
E 19u30-22u
(joker = 22-23u)

Keep in mind that if some of those players want to play the team competition, The team members somehow organize themselves to play in the same timeslot for the individual tournament. This way they can compete in the team competition.

With the best regards,

Lieven Engelbeen
IFPA Country Director for Belgium

Edenecho
Flipperfrelst
Highscore TAG: MAS

Re: Belgian Open Pinball 2016 - 1/2 October - Pre registrati

Post by Edenecho » 12 Apr 2016 01:36

Hva er kriteriene, ifpa rank eller de 8 første som melder seg på?
Iron Maiden premium - Total Nuclear Annihilation - The Walking Dead premium - Game of Thrones pro - Sopranos - Goldeneye - Street Fighter II - Stargate - Mata Hari - Viking - Bally Sea Ray (EM 1971)

are
Sjæf!

Post by are » 12 Apr 2016 08:09

Edenecho wrote:Hva er kriteriene, ifpa rank eller de 8 første som melder seg på?
Som jeg sa i første post:
"Jeg bestemmer kriteriene. Argumenter/ressonementer må gjerne overrekkes for vurdering. "

Hvilket betyr at jeg ikke har valgt kriterier ennå, OG innbyr til å komme med forslag til hva de skal være.
Det eneste som er sikkert er at det er naturlig å gjøre noe som er rettferdig,

I denne sammenhengen mener jeg det er like naturlig å inkludere erfaringer fra tidligere runder når det gjelder feks mangel på tilbakemeldinger fra enkelte, og tildele prioritet deretter.
Men som sagt - åpen for innspill. Jeg har en mistanke om at listen kanskje ikke blir så lang at man trenger legge så mye energi i dette.

Edenecho
Flipperfrelst

Post by Edenecho » 12 Apr 2016 14:00

Sånn å forstå ja :)
Ulempen er at denne sammenfaller med Borås Pinball Open, men usikkert hva jeg isåfall ender med å dra på.

Men melder meg gjerne på Belgia så det er gjort, hadde vært gøy å vært med på belgia open.
Foreslår å bare ta ifpa-ranking eller førstemann til mølla, det blir vel maks en håndfull som drar uansett tror jeg.
Iron Maiden premium - Total Nuclear Annihilation - The Walking Dead premium - Game of Thrones pro - Sopranos - Goldeneye - Street Fighter II - Stargate - Mata Hari - Viking - Bally Sea Ray (EM 1971)

are
Sjæf!

Post by are » 18 Apr 2016 14:36

Begynner å bli trangt om plassene nå, så vi får lage et køsystem

Edenecho
Flipperfrelst

Post by Edenecho » 20 Apr 2016 10:13

Har vært lite poster her om å bli med, hva er status på hvem som har meldt seg på?

are
Sjæf!

Post by are » 20 Apr 2016 10:25

Var bare ironi, har ikke hørt noe fra noen.

Edenecho
Flipperfrelst

Post by Edenecho » 20 Apr 2016 10:34

are wrote:Var bare ironi, har ikke hørt noe fra noen.
:P

The difficulties of internet irony.

Post Reply