Borås Pinball Open 2014

Her putter vi informasjon om andre turneringer og happenings, enten de er i Norge, Sverige eller resten av verden
Post Reply
Badman
Flipperfrelst
Highscore TAG: DAD

Borås Pinball Open 2014

Post by Badman » 11 Sep 2014 09:49

Hei ærede pinballguruer. Etter å ha opplevd en veldig hyggelig helg på OPO på Dal så kommer jeg til Borås også. Men som fersking i sånne eventer så har man jo en del man lurer på. Kan tenkes det er min dårlige svensk, men BPO ser ut til å ha noe som ikke var på Funhouse i våres. Hva er eksempelvis forskjellen på "Side" og "Split"?

Kan man forøvrig velge hvilken gruppe man kvalifiserer seg i og hva i hule heite er "Killswitch: No Good Goofers (krockkulan)"? Jeg antar noen av dere ringrever har svaret på det meste her.

Vi sees! :-)
Nyter: MMR, AFM, MB, Fathom
Ønsker: Transporter the Rescue, BBB
Selger: Fathom -> http://www.pinballowners.com/aeon
Satt fri: SC, Flash Gordon, CV, CC Continued EE, Popeye, NGG, TZ, IJ, STTNG, ToM, 3x JD, 2x TSPP, TftC, A13

are
Sjæf!
Highscore TAG: ARE

Post by are » 12 Sep 2014 06:22

Side er sideturnering, oftest classic spill. Med mindre hovedturneringen spilles på classic, da finner man andre typer spill til side. I Sandefjord hadde vi to family guy som side ett år. Split er toplayer.

Siste du spør om er jeg usikker på. Men sideshows dreier seg om spill som man betaler for å spille på, som man skal få høyest score på. Vinneren får halve cashbox. Killswitch er jeg ikke kjent med men tipper man har koblet slamtilt til en switch på playfield. Treffes den, game over. I dette tilfelle Captive ball kanskje?

Post Reply