Workshoppen avlyst!

Pinball Workshop har blitt arrangert i Sandefjord hvert år siden 2004. Her kan du diskutere tidligere workshops, eller kanskje begynne å glede deg til neste arrangement?

Moderator: Ole

Workshoppen avlyst!

Innlegg Ole » Fre Jul 31, 2009 1:23 pm

Vi har bestemt oss for å avlyse årets workshop. Nok en gang er det minimalt med påmeldte en måned før arrangementet. Hotel Atlantic er fullt foruten våre 30 rom og min frist for å kansellere rommene gikk ut i dag.

Vi får håpe ett års avbrudd gjør savnet og interessen høyere for neste år :?
Brukerens avatar
Ole
Flipperhøvding

Innlegg madman » Fre Jul 31, 2009 7:57 pm

Det var jo synd, det er jo et fantastisk samling og mulighet til å treffe andre pinheads.
Eier av flipperspill, knipsekasse + jammakab
Brukerens avatar
madman
Flipperhøvding

Highscore TAG: RJ

Innlegg Burgær`n » Lør Aug 01, 2009 3:14 am

Det var kjedelige nyheter å høre.
Håper folk får ut finger`n tidsnok neste år..

Da får jeg hvert med på bryllupsfeiringa til brodar`n istede,
jeg satte Workshoppen foran feiringa hans men forgjeves...
Stolt eier av:Altformye Stæsj!
Shrek,SM,POTC,LOTR,GP,Elvis,JY,NightRider,Truck Stop,IP500,TAF,BF,FH,FT,MA,BBBB,Diner,Fire,KickOff,RS,JP,GS,IJ,RG,Maverick,SF2,Surf`n Safari++
Bilde Burgær'n
Brukerens avatar
Burgær`n
Flipperhøvding

Highscore TAG: BUR

Innlegg Pondus » Lør Aug 01, 2009 9:00 am

Jeg håper dette er en dårlig spøk, selv om jeg biter på den uten å blunke! :shock: :( :cry:

Er det noen sjanse for å redde workshoppen???
Proud owner of Addams Family, Cactus Canyon, The Simpsons Pinball Party, Tales Of The Arabian Night
and some slot machines/arcades
Hjemmeside: http://privat.bluezone.no/stian.nyberg/
Stian Nyberg
Brukerens avatar
Pondus
Flipperguru

Highscore TAG: PON

Innlegg are » Lør Aug 01, 2009 10:02 am

Er nok ingen dårlig spøk... og det er i alle fall ingen spøk at det var ca 20 påmeldte..
Brukerens avatar
are
Sjæf!

Highscore TAG: ARE

Innlegg Pondus » Lør Aug 01, 2009 8:39 pm

Må ærlig innrømme at jeg savnet et forvarsel på dette her.
Er sikker på at mange flere hadde meldt seg på hvis det hadde gått ut en melding om at nå må man melde seg på ellers blir WS avlyst. :cry:
Proud owner of Addams Family, Cactus Canyon, The Simpsons Pinball Party, Tales Of The Arabian Night
and some slot machines/arcades
Hjemmeside: http://privat.bluezone.no/stian.nyberg/
Stian Nyberg
Brukerens avatar
Pondus
Flipperguru

Highscore TAG: PON

Innlegg Naomi » Lør Aug 01, 2009 11:19 pm

Det var kjedelig.. :(

Vi er nok blant de som dessverre ikke har meldt oss på i tide... :oops:
Proud owner of Addams Family, Twilight Zone og et par knipsekasser.
Naomi
Flipperfrelst

Innlegg Ole » Søn Aug 02, 2009 1:45 am

Forvarsel har jeg gitt hvert år! I år har jeg vært på ferie frem til fristen gikk ut, og har valgt å ikke ringe rundt eller maile og mase på folk om de har tenkt å melde seg på til noe de selv har lyst til. Er interessen virkelig tilstede så burde man ha vett til å melde seg på i tide, så slipper jeg å være "dagmamma" for alle som glemmer dette.

Det blir ingen workshop i år...og det er bestemt av de som arrangerer. Jeg kommer snart til å booke neste år, så får vi se da om et "comeback" er på sin plass :D
Brukerens avatar
Ole
Flipperhøvding

Innlegg vhove77 » Søn Aug 02, 2009 9:33 am

Jeg er av de som meldte 4 på samme dagen man kunne legge seg inn.
Dette var kjedelige greier. Men det jeg lurer litt på er når påmeldingsfristen egentlig er? Har prøvd å finne hvor det står en frist og godt mulig jeg er blind, men finner ingen. Jeg leser riktignok en oppfordring om å legge inn spill på listen så tidlig som mulig og det er jeg enig i at burde vært tidlig på plass. Jeg tar gjerne med mitt ene neste år men i år er det ikke klart for noe Sandefjord og Workshop.
En annen ting jeg vil nevne er et forslag om å øke prisen på workshopen. Hvis det er med på å forenkle ting for arangører betaler jeg gladelig 500 eller lignende om så skulle være. Kan hende jeg er i fåtall når jeg synes det fremdeles er rimelig for et arangement når så mye forarbeid ligger bak.
Jeg legger meg ikke ut mot arangørene her fordi jeg vet dere gjør en kjempejobb. synes bare avlysningen kom litt vel brått på.
-JP-
vhove77
Flipperfrelst

Innlegg are » Søn Aug 02, 2009 12:38 pm

Det har vært en økende trend år for år at det kommer inn færre og færre påmeldte. Likevel når det kommer til stykket så dukker det opp veldig mange likevel. Det er lett å tolke dette dit hen at dette er noe folk ikke prioriterer, og heller slenger seg på hvis formen passer i siste liten. Merkelig nok så virker det som det da passer for de fleste. Det er mange tråder ute, for hvert år, hvor det etterlyses påmeldinger og folk som tar med spill. I de samme trådene så kommer det klart frem at arrangørene gjør dette med blandede følelser, grunnet at det er en stor arbeidsmengde og at folk virker uinterreserte. De tar det rett og slett for gitt at det blir workshop, at det sikkert ordner seg om man melder seg på siste uken, og at det helt sikkert går bra om man dropper en times arbeid totalt for å ta med seg spillet sitt.

Jeg ser meg ikke som arrangør, derimot mer som tungt inne på bidragssiden. Helt siden NPC i 2003 kan jeg med hånden på hjertet si at jeg har lagt ned mye arbeid for å birdra til alle arrangementene. Jeg har tatt fri fra jobb i flere dager også. Jeg har stått på søndagen flere år og se folk forte seg å spille på de spillene som ikke ennå er skrudd av, fremfor å hjelpe med nedrigg. Jeg har sett andre folk stikke uten å hjelpe, og vært helt sikker på at i mange tilfeller så er agendaen hjem for å slappe av og ikke noe annet.

Når Ole så ringte meg og sa at WS i år ikke blir noe av, og at 20 hadde meldt seg på, så tenkte jeg bare at det blir godt å slippe alt slitet, og at dette er en fortjent reaksjon. På mange måter tror jeg jeg kan snakke for alle som arrangerer at nok er nok. En gang blir begeret fullt.

Så leser vi om alle som etterpå sier at de hadde tenkt og melde seg på og at de kjenner mange andre som hadde tenkt å gjøre det. Dette var vel akkurat som forventet, og selv om det er sagt i god mening så underbygger det bare at dette er noe man tar for gitt, og at man setter lite eller ingen pris på alt arbeidet som legges ned.
Brukerens avatar
are
Sjæf!

Highscore TAG: ARE

Innlegg Pål_flipper » Søn Aug 02, 2009 11:14 pm

Synd. Hadde gledet oss masse til å komme på Workshopen igjen.

Men forstår at det avlyses p.g.a. for lite påmeldte.

Gleder oss til neste år og ønsker lykke til.

Hilsen Pål_flipper med frue.
E d løye me drikke å e tynne i håret.
Eier av Funhouse.
Pål_flipper
Flipperfrelst

Innlegg Ole » Man Aug 03, 2009 6:47 pm

Velger vi å arrangere før sommeren istedet så kan vi enkelt velge og vrake i datoer samt at vi slipper fulle hoteller. Hva med å ha workshoppen i Mai?
Brukerens avatar
Ole
Flipperhøvding

Innlegg madman » Tir Aug 04, 2009 2:35 pm

Ole skrev:Velger vi å arrangere før sommeren istedet så kan vi enkelt velge og vrake i datoer samt at vi slipper fulle hoteller. Hva med å ha workshoppen i Mai?

For min del synes jeg det hadde vært lettere å finne tid på våren, ikke fult så lei etter alt ferie/mas.
Eier av flipperspill, knipsekasse + jammakab
Brukerens avatar
madman
Flipperhøvding

Highscore TAG: RJ

Innlegg sabel » Tor Aug 06, 2009 3:19 pm

Helt greit for meg tidlig på året,tilpasser meg workshop. :)
sabel
Flipperfrelst

Innlegg Pål_flipper » Tor Aug 06, 2009 4:15 pm

sabel skrev:Helt greit for meg tidlig på året,tilpasser meg workshop. :)

Samme her. :D

Pål_flipper
E d løye me drikke å e tynne i håret.
Eier av Funhouse.
Pål_flipper
Flipperfrelst

Innlegg kmskr » Tor Aug 13, 2009 9:30 pm

Ole skrev:Velger vi å arrangere før sommeren istedet så kan vi enkelt velge og vrake i datoer samt at vi slipper fulle hoteller. Hva med å ha workshoppen i Mai?

Forstår godt fustrasjonen til Ole. Vi brukte også veldig mye tid og resurser på å øke flipperinteressen her i landet, med å skaffe folk flippere, men etter at vi forstår at det av enkelte ikke ble satt pris på og mye dritt ble slengt rundt, har vi endret på vår interesse.

Nå har jeg endelig fått avlyst slik at jeg kunne komme på årets workshop, så finner jeg bare at den er avlyst :-(

Mai passer mye bedre for min del også, da vi har slitt med å skaffe barnevakt og tilpasset fri fra jobb.

Legg ut innmelding nå, og vi melder oss på med en gang.
LOTR is in the house!!!
kmskr
Flipperhøvding

Innlegg Burgær`n » Søn Aug 16, 2009 12:16 pm

En av de to siste hælgene i April eller en av de to første hælgene i Mai hadde vel hvert aktuellt :lol:
Stolt eier av:Altformye Stæsj!
Shrek,SM,POTC,LOTR,GP,Elvis,JY,NightRider,Truck Stop,IP500,TAF,BF,FH,FT,MA,BBBB,Diner,Fire,KickOff,RS,JP,GS,IJ,RG,Maverick,SF2,Surf`n Safari++
Bilde Burgær'n
Brukerens avatar
Burgær`n
Flipperhøvding

Highscore TAG: BUR

Gå til Pinball Workshop

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest