Moderator: Ole

Burgær'n
Replayhunter... jeg tror fortsatt du står øverrst på highscorelisten på Addamsen som sto i stua mi..... Ingen har tatt deg.....Løste problemet da,bytta til TZ....
Vil herved invitre deg,og alle andre Pinheads til invielsen av mitt gameroom i Oktober!!! 10-12 operative flippere......Åpen bar. Twarr må jo nødvendigvis ha blitt gammel nok nå??
Hvis du mot formodning skulle innfinne deg på Østlandet,i embeds medfør, så er du mer enn hjertelig velkommen. Vi har faktisk møe vær her nede....Gjesterommet mitt er på 70 kvaddis og det er fullt av flippere.... Du er mer enn hjertelig velkommen . Alltid en seng i Storgata.
Hvis du trenger telefonnummeret så finner du det.Spør Arnie.....Ikke vanskelig å finne......
440 skrev:Madman
Jepp,jeg har et tappetårn...,
440 skrev:Vi får først se hva Ole bestemmer seg for, han er mye bedre til dette enn meg, men hvis han svikter må vi vel få til noe før jul?
Thor
madman skrev:440 skrev:Thor
Hva skjer ?
Burgær'n440 skrev:Madman,du er en utrolig positiv fyr......Ser ut til at det blir du og jeg..... Kan du ta med et par kompiser eller? (jeg ordner no damer)
Thor
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest