Hjelp!

Pinball Workshop har blitt arrangert i Sandefjord hvert år siden 2004. Her kan du diskutere tidligere workshops, eller kanskje begynne å glede deg til neste arrangement?

Moderator: Ole

Hjelp!

Innlegg Ole » Fre Aug 01, 2008 12:24 am

Det er flott om noen kan avse litt tid i løpet av dagene til å hjelpe til med ulike ting. Øyvind påstår at han klarer det meste selv i forbindelse med turneringen, men det er fint om 1-2 mann kan bistå med å klargjøre spill så vi er trygge på at de som skal brukes er i god stand. Samt sørge for at de står innstilt rett...dvs ingen ekstra baller, brattere enn 6-1/2 grad osv. Øyvind kan selv be dem om hjelp når det er nødvendig, men har han 2 faste han kan bruke så gjør det tingene enklere.

Det er flott dersom vi kan få en 4 stk til å ta en time hver i døra på Lørdagen.

Helt til slutt så kan det se ut som pakkingen på Søndag bør gjøres litt annerledes enn tidligere da vi sannsynligvis må få Øystein (Burgær'n) til å kjøre våre spill opp før han tar med seg Oslo spilla hjem. Hvis noen kan hjelpe oss å få disse hjem så kan f.eks Are og Øyvind sørge for å gjøre klar så mange spill som mulig før Øystein kommer tilbake slik at ingen får for mye å gjøre.

Det er aldri problemer med å få hjelp på opprigg, det er alltid nedrigg som er utfordringen. Men jo flere som kan ta i ett tak på Søndag, jo raskere og mer motivert er vi alle neste år.

Svar gjerne i denne tråden om hva du/dere kan hjelpe til med så skal vi få Elisabeth til å fordele folk og oppgaver.
:)

Verdensteateret har litt strengere regler enn tidligere så Elisabeth og jeg er obligatoriske brannvakter, ellers må disse leies inn. Vi skulle gjerne hatt en til, men det betyr at man ikke kan ta seg en øl. Hvis noen ikke har planer om flatfyll uansett så si fra.
Brukerens avatar
Ole
Flipperhøvding

Innlegg Burgær`n » Fre Aug 01, 2008 3:01 am

Jeg er klar til kjøring 8) 8) 8)
Det er det jeg er født til c",)
Stolt eier av:Altformye Stæsj!
Shrek,SM,POTC,LOTR,GP,Elvis,JY,NightRider,Truck Stop,IP500,TAF,BF,FH,FT,MA,BBBB,Diner,Fire,KickOff,RS,JP,GS,IJ,RG,Maverick,SF2,Surf`n Safari++
Bilde Burgær'n
Brukerens avatar
Burgær`n
Flipperhøvding

Highscore TAG: BUR

Innlegg madsv » Fre Aug 01, 2008 9:08 am

Jeg er klar for både opprigging og nedrigging. Kan også bistå med å frakte spill opp til p4p. Skal vel overleve en time i døra på lørdag også, men brannvakt er helt uaktuelt :)

Satser uansett på å ta meg fri fra jobben på fredagen, så dersom det er behov kan jeg komme nedover tidligere for å hjelpe til.
Tales of the Arabian Nights, Demolition Man, Star Trek 25th anniversary og The Getaway i tusen deler
Brukerens avatar
madsv
Flipperfrelst

Highscore TAG: MPV

Hjelp med flippere

Innlegg Bally » Fre Aug 01, 2008 4:43 pm

Kan de som trenger hjelp med å fikse flippere si i fra her og om det er noen som kommer med maskiner som trenger mega hjelp ! 8)
Brukerens avatar
Bally
Flipperguru

Innlegg Pondus » Fre Aug 01, 2008 4:45 pm

Kan stille opp på det meste jeg. Tar brannvakta hvis ingen andre har mulighet. Har ferie uke 33-35 så jeg har ingen dårlig tid til å stikke av.
Proud owner of Addams Family, Cactus Canyon, The Simpsons Pinball Party, Tales Of The Arabian Night
and some slot machines/arcades
Hjemmeside: http://privat.bluezone.no/stian.nyberg/
Stian Nyberg
Brukerens avatar
Pondus
Flipperguru

Highscore TAG: PON

Innlegg rebnord » Fre Aug 01, 2008 7:06 pm

Jeg som ikke drekker allikevel kan jo ta brannvakta. En time i døra er heller ikke noe problem. Og som ifjor så er jeg vel nesten hos dere før dere får stått opp... 8)

Henrik
-SW-ST-JM-SaS-SI-
-SW Trilogy Deluxe Arcade-IGT Double Red, White and Blue-Ray EL3-Salina Alu-Ray T6kopi-
Brukerens avatar
rebnord
Flipperfrelst

Highscore TAG: REB

Innlegg sabel » Søn Aug 03, 2008 1:19 am

Jeg er med på rigging og kan også stå i døra.
sabel
Flipperfrelst

Innlegg kmskr » Søn Aug 03, 2008 12:27 pm

rebnord skrev:Jeg som ikke drekker allikevel kan jo ta brannvakta. En time i døra er heller ikke noe problem. Og som ifjor så er jeg vel nesten hos dere før dere får stått opp... 8)

Henrik

Siden jeg heller ikke drikker, så ser det ut til at minst 1 av Dere kan kose Dere litt ekstra hvis Dere ønsker :wink:
LOTR is in the house!!!
kmskr
Flipperhøvding

Innlegg rebnord » Ons Aug 06, 2008 11:31 am

Jeg får ikke vært med å rigga allikevel. Skal inn og operere på tirsdag før workshop. Brannvakt og en time eller to i døra skal jeg nok klare, men ikke noe løfting. :(

Henrik
-SW-ST-JM-SaS-SI-
-SW Trilogy Deluxe Arcade-IGT Double Red, White and Blue-Ray EL3-Salina Alu-Ray T6kopi-
Brukerens avatar
rebnord
Flipperfrelst

Highscore TAG: REB

Re: Hjelp med flippere

Innlegg erik » Tir Aug 19, 2008 10:31 pm

Bally skrev:Kan de som trenger hjelp med å fikse flippere si i fra her og om det er noen som kommer med maskiner som trenger mega hjelp ! 8)

Kan jeg ta med min Last Action Hero?
Den som fikk nye prommer og ble "tullete" etter det.
Har ikke sett noe på den siden...

Harlem G,Fathom,Elektra,Mata Hari,Night Rider,Strikes & S,Six Mill,Goldball,Xs & Os,Embryon,EB,Vector,Future Spa,Hot Doggin,Flash G,Flash,Time Warp,Gorgar,Hot Tip,HH,Black Hole,Volcano, Pantera,TX-Sector,Gold Wings, LAH ++
Brukerens avatar
erik
Flipperfrelst

Re: Hjelp med flippere

Innlegg Bally » Ons Aug 20, 2008 12:21 am

erik skrev:
Bally skrev:Kan de som trenger hjelp med å fikse flippere si i fra her og om det er noen som kommer med maskiner som trenger mega hjelp ! 8)

Kan jeg ta med min Last Action Hero?
Den som fikk nye prommer og ble "tullete" etter det.
Har ikke sett noe på den siden...

Ok, jeg gjør et forsøk :D
Brukerens avatar
Bally
Flipperguru

Innlegg Burgær`n » Ons Aug 20, 2008 1:48 am

Erik, regner med du fyller bilen ca med spill??
du har vel plass til 3-4 stk, om du legger pall mellom hjulbuene, ca 6 på høykant???
Jeg tar med 26 flippere c",) sees i hælga da.

Kanskje tidlig med hjølp til å få inn spill i morrakveld, men om du ikke får hjølp av andre kan du ringe meg (90603457) så kan vi få sendt en innom deg til å hjølpe å laste 8)
Stolt eier av:Altformye Stæsj!
Shrek,SM,POTC,LOTR,GP,Elvis,JY,NightRider,Truck Stop,IP500,TAF,BF,FH,FT,MA,BBBB,Diner,Fire,KickOff,RS,JP,GS,IJ,RG,Maverick,SF2,Surf`n Safari++
Bilde Burgær'n
Brukerens avatar
Burgær`n
Flipperhøvding

Highscore TAG: BUR

Innlegg Pondus » Ons Aug 20, 2008 11:36 am

Per: har du noe sjangs og peiling på å se på Silverstrike knipsekassa mi?
Det er noe tull med en strømkrets der.
Proud owner of Addams Family, Cactus Canyon, The Simpsons Pinball Party, Tales Of The Arabian Night
Stian Nyberg
Brukerens avatar
Pondus
Flipperguru

Innlegg Bally » Ons Aug 20, 2008 11:48 am

tja...... :D
Brukerens avatar
Bally
Flipperguru

Innlegg Pondus » Ons Aug 20, 2008 12:15 pm

Bally skrev:tja...... :D

ØL?
Stian Nyberg
Brukerens avatar
Pondus
Flipperguru

Innlegg erik » Ons Aug 20, 2008 1:11 pm

Burgær`n skrev:Erik, regner med du fyller bilen ca med spill??
du har vel plass til 3-4 stk, om du legger pall mellom hjulbuene, ca 6 på høykant???
Jeg tar med 26 flippere c",) sees i hælga da.

Har ingen store ambisjoner i år, dessverre. Caravellen ble solgt og hengeren har bare plass til et par spill. Det meste av det jeg har er gammelt og uvirksomt for tiden. Kunne fått med en WCS som er i orden, men det er allerede påmeldt en, så jeg.

Harlem G,Fathom,Elektra,Mata Hari,Night Rider,Strikes & S,Six Mill,Goldball,Xs & Os,Embryon,EB,Vector,Future Spa,Hot Doggin,Flash G,Flash,Time Warp,Gorgar,Hot Tip,HH,Black Hole,Volcano, Pantera,TX-Sector,Gold Wings, LAH ++
Brukerens avatar
erik
Flipperfrelst

Innlegg Bally » Ons Aug 20, 2008 1:21 pm

Pondus skrev:
Bally skrev:tja...... :D

ØL?

Har sluttet med det...får se når du kommer med den.
Brukerens avatar
Bally
Flipperguru

Gå til Pinball Workshop

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest