Nå jobber Teddy TV med samlerserien NRK snart skal vise med programleder Petter Schjerven fra Typisk Norsk. Kamerateamet jobbet med Are store deler av dagen på Lørdag. De skal da senere hjem til Are for å filme mer. Selskapet har kontaktet oss igjen og vil også lage en egen del om Elisabeth og meg angående det å selge deler til en så sjelden hobby med kunder over hele verden. Så Petter og kamerateamet kommer ned til oss i neste uke Vi har akkurat sjekket våre logger på Google analytics og kan vise frem besøkende fra 51 ulike land kun den siste måneden, samt alle de ordre vi får fra de fleste verdensdeler. Jeg er såå sinnsykt spent og glad for den reklame både vi og hobbyen får ut av noe som dette. De har også bekreftet at de reiser til Kongsberg for å besøke flipperbrødrene bjørn Thomas og Kjell Gunnar.
Hva skjedde egentlig med denne reportasjen? Det ble plutselig brått stille.
Det hadde jo vært unektelig tøft å fått en flipperreportasje på riksdekkende tv da.... Mente jeg helt til jeg kom på at dem filmet meg en del også. Få håpe dem har vett til å klippe litt.
Men er det noen som vet noe så skriv ei linje.

Burgær'n