Skru-Treff 25.6

Forum for Oslo Pinheads.

Moderator: are

Post Reply
are
Sjæf!
Highscore TAG: ARE

Skru-Treff 25.6

Post by are » 23 Jun 2014 13:48

Vi fikk gjort veldig mye bra i går, og tenkte vie treffet nå på onsdag til det samme

Det er ikke bare helt nødvendig men også veldig bra for lokalet at vi gjør slike ting, så håper mange blir med.

Gjentar derfor det jeg skrev sist:
Fokus er mekking, vaske glass, vatring, alt annet som trengs gjøres enn å spille flipper.

Lokalet kan anses som reservert i hele perioden. Samtidig er alle som ønsker å bidra med det jeg skrev på linjen over, hjertelig velkommen. For de som bare vil spille så må dere dessverre vente til vi er ferdig, det ødelegger fokus for de som ønsker å bidra.

Pondus
Flippernisse
Highscore TAG: PON

Re: Skru-Treff 25.6

Post by Pondus » 23 Jun 2014 18:07

Oppfordrer alle som har mulighet til å komme å hjelpe til. Selv om man ikke kan skru, er det masse man kan hjelpe til med.
Det er morro å spille flipper, men de krever også vedlikehold. Uten det vil det til slutt ikke være noe å spille på.
Proud owner of Addams Family, Cactus Canyon, Tales Of The Arabian Night,
Flintstones, Roadshow and some slot machines/arcades

Edenecho
Flipperfrelst
Highscore TAG: MAS

Re: Skru-Treff 25.6

Post by Edenecho » 26 Jun 2014 09:47

Fikk desverre ikke mulighet til å bli med på onsdagen likevel, (rett hjem fra turne og så rett på tilt for knockout på tirsdagen), så måtte få opp litt samboer-creds igjen på onsdagen :P Neste gang joiner jeg!
Iron Maiden premium - Total Nuclear Annihilation - The Walking Dead premium - Game of Thrones pro - Sopranos - Goldeneye - Street Fighter II - Stargate - Mata Hari - Viking - Bally Sea Ray (EM 1971)

Post Reply