Mediedekning fra NPC 2003

SpilleDilla.com arrangerte NPC første gang i 2003. Deretter ble NPC arrangert i Trondheim i 2005. Dette forumet omhandler planlegging og gjennomføring av disse arrangementene.
Locked
Williams
Flipperkonge
Highscore TAG: JAA

Post by Williams » 08 Sep 2003 10:48

--
Jørund

are
Sjæf!
Highscore TAG: ARE

Post by are » 08 Sep 2003 10:59

Jeg kan vel legge til at innslaget på nrk dagsrevyen fikk tommelen ned av vaktsjefen. Jeg og Christian har fått forklart forskjellige grunner for dette. Imidlertid er det ufattelig bittert for min del, da jeg brukte mye tid på dette, i håp om at flippere skulle få nasjonal dekning, med dertil økende interresse. Jeg la meg ca. klokken 2 natt til lørdag etter å ha sjauet flippere konstant siden jeg stod opp den dagen, og stod opp igjen flere timer tidligere enn nødvendig for at NRK skulle få mulighet til å lage en best mulig reportasje. De utsendte fra NRK var like giret som meg på dette så jeg skylder ikke på noen, men jeg har blitt svært betenkt hva gjelder imøtekommenhet for slikt for senere.

ice_baby
Flipperfrelst

Post by ice_baby » 08 Sep 2003 11:17

Men Are må vel være mulig å få tak i en kopi av opptaket selv om det ikke gikkpå lufta ?

burde være mulig å sende det til lokale tv-stasjoner som kan bruke det i etterkant :-)

bare en lite idè ?

ole petter
Lykkeli eier av : TAF, Spy Hunter arcade og spy hunter flipper(Bally)

Williams
Flipperkonge
Highscore TAG: JAA

Post by Williams » 08 Sep 2003 13:47

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by are</i>
<br />Jeg kan vel legge til at innslaget på nrk dagsrevyen fikk tommelen ned av vaktsjefen. Jeg og Christian har fått forklart forskjellige grunner for dette. Imidlertid er det ufattelig bittert for min del, da jeg brukte mye tid på dette, i håp om at flippere skulle få nasjonal dekning, med dertil økende interresse. Jeg la meg ca. klokken 2 natt til lørdag etter å ha sjauet flippere konstant siden jeg stod opp den dagen, og stod opp igjen flere timer tidligere enn nødvendig for at NRK skulle få mulighet til å lage en best mulig reportasje. De utsendte fra NRK var like giret som meg på dette så jeg skylder ikke på noen, men jeg har blitt svært betenkt hva gjelder imøtekommenhet for slikt for senere.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Skikkelig kjipt at det ikke ble vist på NRK Dagsrevyen slik som planlagt, men kan det ikke tenkes at de vil benytte opptaket i et annet program? Spurte du om dette da du var i kontakt med de?

Uansett er det bare tull å unnskylde med at opptakene ikke ble bra nok, da er det like greit å si det som det er at det ble for "smalt" og at det ikke gikk i gjennom nåløyet.

Ideen med å få det vist på NRK lokal tv er jo heller ikke dum, hva med å sjekke opp denne muligheten. Dette er jo uansett vært bedre enn at opptaket blir liggende å støve...
--
Jørund

Pondus
Flippernisse
Highscore TAG: PON

Post by Pondus » 08 Sep 2003 21:01

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Men Are må vel være mulig å få tak i en kopi av opptaket selv om det ikke gikkpå lufta ?<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Dere aner ikke hvor gnukke tv-selskapene er video-materialet sitt dere!:evil:
Proud owner of Addams Family, Cactus Canyon, Tales Of The Arabian Night,
Flintstones, Roadshow and some slot machines/arcades

Replay Hunter
Flipperhøvding
Highscore TAG: F N

Post by Replay Hunter » 08 Sep 2003 21:12

Dette hadde jo vært et glimrende innslag på "Norge Rundt" for eksempel.. Der sendes det jo så mye tøv iblandt, at en reportasje om flipper ville spritet opp programmet flere hakk.

Må samtidig få rette en inntrengende pekefinger til prioriteringen til lørdagsrevyen.. Bryllup i telefonkiosk istedet for flipper-messe og flipper-NM?? Nei vet du hva! [:(!]
TZ - WH2O - IJ - STTNG - T2 - FS

oyvindmo
Sjæf!
Highscore TAG: OMO

Post by oyvindmo » 08 Sep 2003 22:25

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">
Må samtidig få rette en inntrengende pekefinger til prioriteringen til lørdagsrevyen.. Bryllup i telefonkiosk istedet for flipper-messe og flipper-NM?? Nei vet du hva! [:(!]

Kanskje det hadde hjulpet hvis noen av de NPC-besøkende hadde giftet seg i et flipperkabinett i løpet av dagen? Nok en idé for neste NPC!
Pinball Parts Search: http://www.moll.no/pinball/parts/ - - Pop Bumper: http://popbumper.no/

Replay Hunter
Flipperhøvding
Highscore TAG: F N

Post by Replay Hunter » 08 Sep 2003 22:42

Hehe, se der ja! Nå begynner vi å ha planene klare allerede.. Noen som melder seg til bryllup? :)
TZ - WH2O - IJ - STTNG - T2 - FS

mads_m
Flipperguru

Post by mads_m » 09 Sep 2003 08:02

Joda.. Men det bør være en widebody i såfall! [:p]

placenta
Sjæf!
Highscore TAG: CRG

Post by placenta » 09 Sep 2003 08:42

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Replay Hunter</i>
<br />Hehe, se der ja! Nå begynner vi å ha planene klare allerede.. Noen som melder seg til bryllup? :)
Oyvindmo er relativt nyforlovet - jeg noterer han som verdig kandidat til å gifte seg på NPC2004!

Bryllupskaken må selvfølgelig være formet som et flipperspill.
Flippere i samlingen: Revenge From Mars - Safecracker

Locked