Hva gleder du deg mest til?

SpilleDilla.com arrangerte NPC første gang i 2003. Deretter ble NPC arrangert i Trondheim i 2005. Dette forumet omhandler planlegging og gjennomføring av disse arrangementene.
Locked
oyvindmo
Sjæf!
Highscore TAG: OMO

Post by oyvindmo » 03 Sep 2003 11:50

NPC 2003 vil inneholde så mangt:

- Konkurranse
- Foredrag
- Med-entusiaster å prate med
- Kjøp og salg
- Mange flippere å spille på

Hva gleder _du_ deg mest til? Av flipperne som er listet opp i en annen tråd, er det noen du ser mest fram til å prøve - for første gang eller for å friske opp gamle minner?
Pinball Parts Search: http://www.moll.no/pinball/parts/ - - Pop Bumper: http://popbumper.no/

Pondus
Flippernisse
Highscore TAG: PON

Post by Pondus » 03 Sep 2003 14:39

Jeg gleder meg som en hund!!! Til alt som er nevnt over. Flipperspillet som jeg har mest lyst til å prøve er selvfølgelig T3.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Proud owner of Addams Family, Cactus Canyon, Tales Of The Arabian Night,
Flintstones, Roadshow and some slot machines/arcades

Replay Hunter
Flipperhøvding
Highscore TAG: F N

Post by Replay Hunter » 03 Sep 2003 14:52

Ser frem til alt jeg også, blir opplevelse!! Men gruer meg litt til prøvespillinga.. Blir vel så mange gode titler, at jeg ikke finner ut hvor jeg skal begynne. Men det spørs om T3'n skal få smake syltelabbene mine først.. hvis den/de er ledig da.:)
TZ - WH2O - IJ - STTNG - T2 - FS - DH

placenta
Sjæf!
Highscore TAG: CRG

Post by placenta » 03 Sep 2003 15:43

Jeg gleder meg mest til å treffe "flipperkompiser" fra hele landet, alle samlet på ett sted! Og naturligvis, det kommer til å bli flott å se såpass mange flippere samlet under samme tak. I internasjonal sammenheng så er det kanskje ikke store greiene, men vi vet jo hvordan forholdene er i Norge, så det er jo ganske artig at det blir såpass mange flippere!
Flippere i samlingen: Revenge From Mars - Safecracker

Pål_flipper
Flipperfrelst

Post by Pål_flipper » 03 Sep 2003 21:46

Først å fremst ser jeg fra til å møte så mange flipperfrelste på en gang. Og prøve noen av de spillene som har fått mye omtale her på forumet. Som f.eks. Tales of the Arabian Nights, No Fear, White Water og Creature from the Black Lagoon. + mange andre Og T3 selvfølgelig, selv om den ikke har fått så god motakelse i verden.

Nå snakker vi kun KORT tid.

Pål_flipper
E d løye me drikke å e tynne i håret.
Eier av Funhouse.

placenta
Sjæf!

Post by placenta » 03 Sep 2003 22:56

Jeg og Are var i dag innom Bærum Bowling med Getaway og Jurassic Park, som vi plasserte pent ved siden av "6 Million Dollar Man" som står der fra før. Responsen fra de som var i hallen var utelukkende positiv, og etter å ha forkynt litt om NPC klarte vi å verve mange besøkende.

I morgen er det intervju med NRK Østlandssendingen. Har delt ut mye flyere i det siste, og hengt opp endel i nærmiljøet her. I tillegg til dette jobber vi med en liten overraskelse som kommer til å være et <b>skikkelig</b> spark for å øke flipperinteressen i Norge...

placenta
Sjæf!

Post by placenta » 04 Sep 2003 22:46

Dette blir mitt tredje svar i samme tråd, men jeg kommer stadig på ting jeg gleder meg til i forbindelse med NPC, og nå har jeg kommet fram til det viktigste punktet, det jeg kanskje gleder meg ALLER mest til...

...dette blir nemlig første gangen jeg får se ALLE mine flippere samlet under samme tak!

hansj
Flipperhøvding
Highscore TAG: HJG

Post by hansj » 05 Sep 2003 09:11

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Og naturligvis, det kommer til å bli flott å se såpass mange flippere samlet under samme tak. I internasjonal sammenheng så er det kanskje ikke store greiene, men vi vet jo hvordan forholdene er i Norge, så det er jo ganske artig at det blir såpass <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Har det noengang vært samlet så mange flippere under ett tak i Norge ? Gleder med som en unge ! :D
[size=75]m.v.h.
Hans Jørgen
http://www.timeexpander.com[/size]

mads_m
Flipperguru

Post by mads_m » 05 Sep 2003 10:02

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">
Har det noengang vært samlet så mange flippere under ett tak i Norge ? Gleder med som en unge ! :D
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Det er vel det jeg gleder meg mest til også! Og.. Å se på at flinke folk spiller (Hei Frank!), så jeg kan plukke opp noen triks.

Og.. Forhåpentligvis lære noe nytt om mekking og.. og å møte folk.. og å spille så mye flipper at armene faller av. :)

Replay Hunter
Flipperhøvding
Highscore TAG: F N

Post by Replay Hunter » 05 Sep 2003 11:58

Blir vel i ekstase når jeg entrer bowlinghallen tenker jeg. Kommer til å bli meeeget spesielt for en flippertulling som meg.. Savner det å spille mot andre samtidig som man prater flipper dagen lang, slik som jeg gjorde i den gode gamle "on location" - tida. Fikk mitt siste flashback igår, hos Øyvind. Skikkelig koselig var det. Men det blir nok ikke mindre koselig i helgen.. Kommer til å leve lenge på denne ja.. :D
Jeg vil allerede fremme forslag om å gjøre NPC til en årlig hendelse!
Noen for? ;)
TZ - WH2O - IJ - STTNG - T2 - FS - DH

Locked