September 2003 - Terminator 3

Her kan du til enhver tid diskutere den automaten som er "månedens automat".
Locked
placenta
Sjæf!
Highscore TAG: CRG

Post by placenta » 01 Sep 2003 07:37

Tiden går fort - høsten er her og det er blitt 1. september allerede. Månedens flipper i september er Terminator 3. Forventningene til denne flipperen er naturligvis svært høy, og de fleste har nok studert nærbilder av spillebrettet allerede.

Flipperen er designet av Steve Ritchie, som har hatt blant andre Kevin O'Connor, Chris Granner og Dwight Sullivan med seg på sitt team.

Selv ser jeg fram til rampene på denne flipperen. Jeg har vært imponert over rampene på de siste Stern-titlene (Rollercoaster Tycoon og Simpsons Pinball Party), og håper rampene er like "tighte" på Terminator 3.

Med vennlig hilsen
Christian Grande
www.SpilleDilla.com
Flippere i samlingen: Revenge From Mars - Safecracker

mads_m
Flipperguru

Post by mads_m » 01 Sep 2003 08:40

For de late blant oss: <A HREF="http://www.ipdb.org/machine.cgi?id=4787">Link til ipdb</A>.

Rampene ser tøffe ut, men hodet til Arnold (både på pf og i plast) ser litt "merkelig" ut.

---
Hurry hurry, step right up!
Ride the ferris wheel!

Iogahguil
Flipperkonge

Post by Iogahguil » 09 Sep 2003 20:11

Nå ser det ut til at dere kan fjerne (kommer) bak antallet T3 maskiner i Norge på forsiden...:)
[size=75]Erik
Ønsker: Medieval Madness
Tyggisautomat og Jukebox
Søker: Deler til Batman (Pf,overlay)[/size]

Replay Hunter
Flipperhøvding
Highscore TAG: F N

Post by Replay Hunter » 09 Sep 2003 23:14

Etter å ha fordøyd inntrykkene av T3 på NPC2003, så må jeg si at jeg for min del er sånn middels fornøyd med spillet. Vet ikke hvorfor jeg er bare middels fornøyd, kanskje det har noe med at jeg hadde for høye forventninger til det. Jeg vet ikke... Men det er noe ved spillet som ikke når helt opp liksom.. Samplingen ble jeg litt skuffet over bl.a. Irriterende ofte SDTM fra "Ball Lock" også! :evil: Men for all del, det var mye om var bra også; Bl.a. skikkelig fin flyt i rampene og loopene, "Red"-mode var stilig (tøff bruk av flashere og pærer), RPG i backbox var tøft! (Ny vri) :)
Det er ikke ofte oppfølgere er bedre enn forgjengeren, og jeg synes egentlig ikke det er tilfelle her heller dessverre..

Men vi skal være glade for at Stern fortsatt lager spill, har spilt mye dårligere spill, bare så det er sagt! :) Stern er på god vei ser det ut til..
TZ - WH2O - IJ - STTNG - T2 - FS

placenta
Sjæf!
Highscore TAG: CRG

Post by placenta » 10 Sep 2003 07:54

Jeg synes T3 var steintøff jeg, og den innfridde mine forventninger til fulle. Jeg har riktignok ikke fått spilt meg skikkelig "inn" i den ennå, men den var spennende nok til at den holdt meg nysgjerrig temmelig lenge.

Rampene var enda tøffere i virkeligheten enn hva jeg trodde de skulle være, ikke bare utseendemessig men også rent funksjonelt. Stern har tidligere på TSPP og RCT vist at de er dyktige på rampedesign, og på T3 synes jeg erfaringene fra de to foregående flipperne er dratt enda et skritt videre.

Jeg er enig med Frank angående "Red Mode". Utrolig heftig, og godt integrert med filmen. Hadde sansen for RPG i backboxen jeg også, men synes dette kanskje er noe som tar fokus litt vekk fra playfielden.

I motsetning til RCT og TSPP er T3 en tempo-tempo-tempo flipper som aldri stopper opp (untatt under RPG-spill), fin flyt og bra tempo. I like it. Stern fortsetter å gå i riktig retning!
Flippere i samlingen: Revenge From Mars - Safecracker

mads_m
Flipperguru

Post by mads_m » 10 Sep 2003 08:10

Jeg forventet ikke mye av den, og ble skikkelig positivt overrasket. Spesielt med tanke på det jeg har sett fra STERN før.

RPG var utrolig morsomt. Jeg vurderer for å starte "foreningen for backbox action", men det høres kanskje litt snodig ut. ;)

Replay Hunter
Flipperhøvding
Highscore TAG: F N

Post by Replay Hunter » 10 Sep 2003 10:17

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Jeg har riktignok ikke fått spilt meg skikkelig "inn" i den ennå, men den var spennende nok til at den holdt meg nysgjerrig temmelig lenge.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Nei, jeg kan nok heller ikke si at jeg har spilt meg inn. Det er jo noen ganger sånn at man forandrer mening når man får prøvd den litt mer. Men førsteinntrykket mitt var bare sånn middels.
Bare vi kan få et eksemplar hit til Trondheim så vi kan få testet den ut skikkelig...
TZ - WH2O - IJ - STTNG - T2 - FS

ice_baby
Flipperfrelst

Post by ice_baby » 10 Sep 2003 11:22

hvor skal den plaseres ut ?
Lykkeli eier av : TAF, Spy Hunter arcade og spy hunter flipper(Bally)

are
Sjæf!
Highscore TAG: ARE

Post by are » 10 Sep 2003 14:16

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by ice_baby</i>
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Etter hva jeg hørte sist: på Last Train og på Biljardhuset
(tspp byttes altså ut på disse 2 stedene)

oyvindmo
Sjæf!
Highscore TAG: OMO

Post by oyvindmo » 10 Sep 2003 15:21

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Etter hva jeg hørte sist: på Last Train og på Biljardhuset
(tspp byttes altså ut på disse 2 stedene)<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Jeg sier ikke nei takk til å få sendt en TSPP eller to til Trondheim. På forhånd takk. :-)
Pinball Parts Search: http://www.moll.no/pinball/parts/ - - Pop Bumper: http://popbumper.no/

njp
Flipperjomfru

Post by njp » 20 Sep 2003 12:37

Testa en T3 i Oslo for et par uker siden.. Syns den var litt kul jeg da. :)

Bleikfis
Flipperfrelst

Post by Bleikfis » 13 Oct 2003 01:33

Har ikke spilt T3 enno, og får vell neppe mulighet til det. Hvis jeg ikke skulle ta turen til oslo da, og det blir ikke med det første. I hvertfall ikke for å spille en omgang med flipper. Regner aldri med at den kommer nordover til Mo I Rana. Litt synd egentlig.:evil:Men forgjengeren T2 har jeg spilt en god del. Og den flipperen likte jeg veldig god.:) Og når jeg sammenligner bildene mellom T2 og T3, så ser de ikke så forskjellige ut. Så jeg regner med at jeg ville ha likt T3 også.

Locked