August 2003 - Swords Of Fury

Her kan du til enhver tid diskutere den automaten som er "månedens automat".
Locked
placenta
Sjæf!
Highscore TAG: CRG

Post by placenta » 01 Aug 2003 08:01

Av tidsmessige hensyn har "ukens flipper"-spalten blitt endret til "månedens flipper". Dette vil føre til at det er større mulighet for at den aktuelle flipperen får mer omtale enn normalt, og det vil også gi bedre tid til artikkelskriving rundt den aktuelle flipperen.

Vi starter med en Williams-flipper fra 1988, "Swords Of Fury".

Noen som har erfaringer med denne, husker den fra "gamle dager" eller har innspill rundt denne flipperen?

Med vennlig hilsen
Christian Grande
www.SpilleDilla.com

Eier av: Indiana Jones, Jurassic Park, Getaway: HSII, World Cup Soccer, Fire!, Safecracker og Revenge From Mars
Flippere i samlingen: Revenge From Mars - Safecracker

ice_baby
Flipperfrelst

Post by ice_baby » 01 Aug 2003 08:57

bare et lite forslag kan dere legge med direkte link til ipdb oom "månedes" flipper ?

http://www.ipdb.org/machine.cgi?id=2486

Lykkeli eier av : Getaway high speed 2, Taxi, Spy Hunter Arkade og Pengo Coctailbord.
wish list: 1. TAF 2. TZ .... 3. Spy Hunter Bally "http://www.ipdb.org/machine.cgi?id=2328" 4. Attack from mars BALLY
Lykkeli eier av : TAF, Spy Hunter arcade og spy hunter flipper(Bally)

placenta
Sjæf!

Post by placenta » 01 Aug 2003 09:29

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana" id=quote>Sitat:<hr height=1 noshade id=quote>
bare et lite forslag kan dere legge med direkte link til ipdb oom "månedes" flipper ?
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana" size=2 id=quote>
Jepp! Det er nå lagt ut, takk skal du ha! IPDB var nede da jeg la ut kolonnen om "månedens flipper" første gang.

Med vennlig hilsen
Christian Grande
www.SpilleDilla.com

Eier av: Indiana Jones, Jurassic Park, Getaway: HSII, World Cup Soccer, Fire!, Safecracker og Revenge From Mars

ice_baby
Flipperfrelst

Post by ice_baby » 01 Aug 2003 09:42

Flotteti FLott

Lykkeli eier av : Getaway high speed 2, Taxi, Spy Hunter Arkade og Pengo Coctailbord.
wish list: 1. TAF 2. TZ .... 3. Spy Hunter Bally "http://www.ipdb.org/machine.cgi?id=2328" 4. Attack from mars BALLY
Lykkeli eier av : TAF, Spy Hunter arcade og spy hunter flipper(Bally)

automater
Flipperkonge

Post by automater » 02 Aug 2003 01:09

Jeg har totalrestaurert en slik og det er en fantastisk underholdende maskin med en liten overliggende playfield til venstre ,to tversover guidelines ,meget spesiell multiballsaver,og fantastisk lysshow .
Det har flere baner og er veldig middelaldersk.

Bjørn Tore

automater
Flipperkonge

Post by automater » 02 Aug 2003 01:13

Har forresten hatt 2 stk. Swords Of Fury

Bjørn Tore

placenta
Sjæf!

Post by placenta » 02 Aug 2003 11:37

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana" id=quote>Sitat:<hr height=1 noshade id=quote>
Jeg har totalrestaurert en slik og det er en fantastisk underholdende maskin med en liten overliggende playfield til venstre ,to tversover guidelines ,meget spesiell multiballsaver,og fantastisk lysshow .
Det har flere baner og er veldig middelaldersk.
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana" size=2 id=quote>
Spennende! Vet du noe om hvorvidt de to maskinene du har hatt fortsatt befinner seg i Norge? Har du bilder av maskinene, eventuelt fra restaureringen? Slikt er spennende... flipperfolk *elsker* flipperbilder :)

Med vennlig hilsen
Christian Grande
www.SpilleDilla.com

automater
Flipperkonge

Post by automater » 02 Aug 2003 21:33

Jepp ,begge er i Norge .
Bilder ???Kanskje senere .

Bjørn Tore

Jarl Knudsen
Flipperjomfru

Post by Jarl Knudsen » 19 Aug 2003 16:22

Har også hatt "Sword of Fury" kjøpte den billig og brukt i 1990
mest til bruk som delemaskin noe den den også ble i 1992. Dette var en maskin spillerne fort ble lei, det eneste jeg syntes var stilig var tøff bakgrunds-musikk på multiball.

Hilsen Jarl

placenta
Sjæf!

Post by placenta » 19 Aug 2003 19:39

Dette var en maskin spillerne fort ble lei, det eneste jeg syntes var stilig var tøff bakgrunds-musikk på multiball.
Jeg har aldri spilt på "Swords Of Fury", men må ærlig innrømme jeg synes den ser litt småbarsk ut. Har du noen formening om HVORFOR spillerne fort gikk lei av denne flipperen? Er den ikke spennende nok i lengden?

Med vennlig hilsen
Christian Grande
www.SpilleDilla.com

Jarl Knudsen
Flipperjomfru

Post by Jarl Knudsen » 21 Aug 2003 20:53

Den så nok litt barsk ut men funka dårlig, den var 2 år gammel da jeg satte den ut i lag med Star Trek 79, Centaur 81 og Elvira 89 etter kort tid ute hadde den helt klart den minste cash box.Senere med tøffere selskap ble det tid for høgging, jeg husker den som mørk, masete og uten de helt store overaskelsene.

Hilsen Jarl

Locked