Uke 16 - Pinball Magic

Her kan du til enhver tid diskutere den automaten som er "månedens automat".
Locked
placenta
Sjæf!
Highscore TAG: CRG

Post by placenta » 14 Apr 2003 15:11

Yessss... da er SpilleDilla i action igjen etter noen ukers tørke på den redaksjonelle siden. Denne ukens flipper er CapCom's "Pinball Magic", ikke en personlig favoritt men ifølge mange en av de bedre spillene fra CapCom.

Ingen av designerne av denne flipperen (Brian Hansen og Rob Hurtado) har noen bemerkelsesverdig bakgrunn i bransjen, men sammen klarte de likevell å lage en tildels spennende flipper (ifølge tilhengerne av denne maskinen, vel å merke).

Dersom noen har meninger, synspunkter eller historier rundt denne flipperen - sleng de gjerne inn her i forumet. Jeg har ikke hatt tid til å foreta så mye research på ukens flipper denne gangen så det er fint om noen har noe å tilføye.

(PS! Om du har lyst på Pinball Magic i din flippersamling kan vi til opplysning nevne at Flipperspel.nu har et til salgs nå (se http://www.flipperspel.nu/pinballmagic.html for mer informasjon). Prisen er 12500,- SEK, det vil si ca. 10000 NOK)

Med vennlig hilsen
Christian Grande
www.SpilleDilla.Com

Indiana Jones, Jurassic Park, Attack From Mars, Getaway HSII, Fire! (samt noen deler til WhiteWater...)
Flippere i samlingen: Revenge From Mars - Safecracker

Arnie
Flipperkonge

Post by Arnie » 16 Apr 2003 10:27

Jeg har ingen erfaring med denne flipperen - vet bare at den har en meget stilig translight. Kjøpte den hos Mike Pacak på Pinball Expo 2002 - 7 translights for 100 dollar - se omtale på disse sidene:
http://www.spilledilla.com/VisArtikkel.asp?ID=45

Planen er å ramme den inn med juletrelys bak og henge den på veggen i mitt framtidige gameroom.

Hvis noen er interessert er mailadressen til Mr. Pacak:
mgpacak@aol.com
Nettsted: Pinballexpo2002.net
Pris for en translight var ca 20 dollar såvidt jeg husker.

Arnie
Arnie

Locked