Mars 2004 - No Good Gofers

Her kan du til enhver tid diskutere den automaten som er "månedens automat".
Locked
placenta
Sjæf!
Highscore TAG: CRG

Post by placenta » 05 Mar 2004 17:09

Månedens flipper er en Pat Lawlor flipper ved navn No Good Gofers fra 1997.

Er det noen som har erfaringer med denne flipperen? Hva synes du om designet? Spillbarhet? Fortell, fortell, fortell! :D
Flippere i samlingen: Revenge From Mars - Safecracker

kjempebom
Flipperfrelst

Post by kjempebom » 08 Mar 2004 12:19

En sånn en vil jeg gjerne ha :)

Geir

Thomas
Flipperjomfru

Post by Thomas » 08 Mar 2004 20:35

Veldig morsom flipper, og det ser ut som de har plukket litt fra en litt eldre flipper; Tee'd off http://www.ipdb.org/machine.cgi?id=2508
Thomas

Arnie
Flipperkonge

Post by Arnie » 23 Mar 2004 21:44

No Good Gofers er en "annerledes" Lawlor-flipper. Lawlor har ord på seg for å følge en standard oppskrift, med med NGG har han gått litt andre veier enn vi er vant til fra den kanten.

Etter min mening er Gofers den mest "Ritchie-aktige" Lawlor-flipper med "flow og loop". Den inkluderer morsomme "toys": "Lykkehjul" på playfield, jordrotter som du kan skyte på (a la MM-troll) og ikke minst en senkbar rampe i form av et spretthopp som gir deg mulighet til "hole-in-one". Det siste er det mest unike med NGG, og en meget kul og utfordrende effekt.

Det andre som er bra med NGG er humoren. Jordrottene lirer av seg flere ertende kommentarer underveis i spillet, som for eksempel "You're gonna need it" når du får ekstraball.

Jeg ser på rgp at en del har innvendinger til den artistiske siden, men jeg må si at jeg liker den tegneserieaktige utførelsen. På samme måte som NGG er Lawlor i annen drakt, er den også Yossi i annnen drakt.

Kent Morgan tilbyr akkurat nå en Gofers til 15.000 kroner, og det er et kjøp som kan anbefales om tilstanden på spillet er bra.

Arnie
Arnie

Arnie
Flipperkonge

Post by Arnie » 23 Mar 2004 21:48

Jeg glemte å nevne at No Good Gofers er en av de få nittitallsflipperne med baklglass av ekte glass. Det synes jeg er et pluss.

Arnie
Arnie

Locked