Øk: sanwa 29E31S flyback

Selg, bytt eller etterlys arkademaskiner her!
Post Reply
Kukan
Flipperfrelst

Øk: sanwa 29E31S flyback

Post by Kukan » 17 Jun 2018 16:04

Hei ønsker å kjøpe en flyback til min sanwa monitor, noen som har en å selge? Har forsøkt med capkit bytte, men dette hjalp ikke. Har veldig lite glow i bilderøret, men ser noe orange lys der. Kom gjerne med tips :D

Arch
Flipperfrelst
Highscore TAG: HAK

Re: Øk: sanwa 29E31S flyback

Post by Arch » 19 Jun 2018 14:57

Hold hånden foran skjermen - kjenner du statisk elektrisitet der? Knitrer det når du setter strøm på? Isf har du høyspenning, og da funker flyback som den skal. Det er ikke så ofte at flybacks på disse nyere monitorene tar kvelden. Tror problemet ditt ligger et annet sted. Er skjermen helt svart eller har du en linje eller noe annet der? Hører du lave klikkelyder fra monitoren? Har du bekreftet at spillkortet du prøver å kjøre funker?

Kukan
Flipperfrelst

Re: Øk: sanwa 29E31S flyback

Post by Kukan » 23 Jun 2018 00:55

Når jeg skrur på så skjer det igrunn ingenting, vet at alt funker for har bare testet denne skjermen ved siden av en 100% fungerende sega Naomi for å se om jeg kan få liv i den. Er ingen statisk elektrisitet når jeg tar på skjermen med hånda og den "pipe" lyden som så kjent kommer når du starter en gammel crt kommer heller ikke, det virker dødt. Får spenning inn på selve kortet og når jeg trykker demag så hører jeg det klikker fra ett rele. Det er ingen form for noe klikke lyder eller knitring fra flybacken, det er kun svart skjerm og ingen tynn stripe verken horisontalt eller vertikalt. Har som sagt litt glow. Takk for tips og kom gjerne med flere :D eller en flyback :lol:

Post Reply