Black Knight prosjekt med NY repro playfield og plastikk

Skal du selge, bytte eller ønsker å kjøpe flipper? Legg inn annonsen her!
Post Reply
are
Sjæf!
Highscore TAG: ARE

Black Knight prosjekt med NY repro playfield og plastikk

Post by are » 28 May 2017 22:33

Dette må vel i beskjedenhet kalles en unik sjanse.
2017-05-28 19.09.40.jpg
Må bare innse at dette er et prosjekt jeg ikke vil hverken starte på eller fullføre på svært lenge. I tillegg har jeg en Black Knight til som er helt i orden og "bra nok for meg" stand. Denne har også NOS perfekt backglass som jeg til rett pris kan vurdere å la følge med i stedet for det som er på bildene på bildene.

Spillet har noen tekniske issues, alle coiler slår inn når det starter. I følge diverse guides kan det være snakk om at det begynner bli noen dårlige kontakter, og dette skal jeg få sjekket. Var fullt fungerende frem til det ble slik. Trenger nok noen nye kondensatorer også, om jeg husker rett så begynner det å "brumme litt" når det har stått på en god stund.
Alle display er ok, ingen batterisyre eller noe annet.

Så hva får du:
Helt urørt i eske repro playfield signert av både Larry deMar (programmering) og Steve Ritchie (design). Backglass er også signert av SR.
Komplett sett med plastikk - her vil antakelig noen duplikater evt beholdes av meg.
En komplett maskin med ok kabinett - her kan man kjøpe stensiler
Komplett sett repro plastikk
Tilhørende T-shirt fra CPR str XL

Hater å når folk ikke oppgir pris på ting, men her er jeg veldig usikker. Kan vi ta 30 som et utgangspunkt?

Her finnes mange bilder

Edenecho
Flipperfrelst
Highscore TAG: MAS

Re: Black Knight prosjekt med NY repro playfield og plastikk

Post by Edenecho » 30 May 2017 23:03

Spør ikke kritisk, men bare nysgjerrig:

Er ikke bk mer sånn 8-10 k spill, og repro pf kanskje sånn...5-6 k? Ser svend esben selger potc ny pf for 7k, til sammenligning.
Iron Maiden premium - Total Nuclear Annihilation - The Walking Dead premium - Game of Thrones pro - Sopranos - Goldeneye - Street Fighter II - Stargate - Mata Hari - Viking - Bally Sea Ray (EM 1971)

are
Sjæf!
Highscore TAG: ARE

Post by are » 31 May 2017 19:46

Bare fint med en diskusjon.

Lenge siden jeg så noe som helst av de "viktigere" historiske spillene til 8-10k. 20+ ser jeg derimot ofte.

Prisen på playfield er enkel å undersøke, CPR selger playfields fortsatt og prisene ligger på ca 800$ + 170 i frakt + moms.
MEN! Dette er for en playfield. BK har to playfields og prisen er ganske mye høyere fordi, vel, det er ca dobbelt så mye arbeid.

Så følger det med et plastikksett - legg på ca 140$ pluss moms og evt frakt da, men tror det hadde kunnet komme på samme frakten som den over.

tshirt - den trenger vel ikke ha noen pris
Signaturer - vanskelig å sette pris.

Uansett, rent kjøp av playfield og plastikk, levert i Norge, DERSOM det var mulig å få tak i fortsatt OG det var en playfield = rundt 13000kr. Ikke urealistisk å forvente opp mot 20k pga to playfields.

OM jeg ikke solgte lokalt, men utvidet til globalt, hva er noen villige til å betale for noe som man ikke får tak i? Dette er ikke vanskelig å sende.

Tror ikke prisen min er spesielt ille i det hele tatt jeg. Men som sagt er det bare et forslag.
Hva jeg takker ja til får vel heller vise seg.

rebnord
Flipperhøvding
Highscore TAG: REB

Post by rebnord » 31 May 2017 22:10

Må vel heller ikke glemme at Stern playfieldene var mye billigere den gang. Husker Ole tok 2500 eller 2800kr for POTC playfield et år eller to etter at spillet kom ut..
-DM-SW-
-Strikes and Spares-

zsvennyz
Flipperkonge

Post by zsvennyz » 01 Jun 2017 20:04

Vel en ny stern PF er jo ikke så mye å skryta av med tanke på kvalitet, Denne kommer ny og rett til clearcoat behandling, av selveste eksperten innenfor det faget( vil tippe han er kjent på forumet her) Men som alle vet så er det lett å brenne av nesten så mye man vil på flippere, så det er bare å slå seg løs :)
TZ, IJ, LOTR, MM, SWEP, SW, RFM, FG, TFTC, TTPW, JP, JPLW, D&D, RBF, Harley, Turtles,CFTBL

Post Reply