Batman 66 Super Limited Edition

Her kan du diskutere alt som har med flipperspill å gjøre!
Post Reply
Ole
Flipperhøvding
Highscore TAG: OLE

Batman 66 Super Limited Edition

Post by Ole » 13 Sep 2016 17:18

Dear Ladies and Gentlemen,
The attached link contains the application submission form for Stern’s 30th Anniversary Batman ’66 Super Limited Edition model.
The Super Limited Edition models will be allocated by invitation and through an application process open to pinball collectors.

Collectors are directed to submit their application at the following link: http://www.batman66application.com/

Applications are due by 11:59 pm CST on September 30, 2016.

Regards,
John Buscaglia
Chief Revenue Officer
Stern Pinball, Inc.

Edenecho
Flipperfrelst
Highscore TAG: MAS

Re: Batman 66 Super Limited Edition

Post by Edenecho » 14 Sep 2016 08:53

geeez..... fylle ut søknad for å få lov til å kjøpe et spill. Venter til Iron Maiden kommer jeg.
Iron Maiden premium - Total Nuclear Annihilation - The Walking Dead premium - Game of Thrones pro - Sopranos - Goldeneye - Street Fighter II - Stargate - Mata Hari - Viking - Bally Sea Ray (EM 1971)

Aksel
Flipperfrelst

Post by Aksel » 14 Sep 2016 22:33

Du må fylle ut en søknad for å kjøpe den også.
Er du iron maiden fan nok?
Digger du Gary stern?

Ok, du kan kjøpe pro for 80K nok

Edenecho
Flipperfrelst

Post by Edenecho » 15 Sep 2016 09:11

Liker ikke det som sto i application "would uou be interested in future limited boutique versions"....høres ikke ut som en engangsgreie.
Iron Maiden premium - Total Nuclear Annihilation - The Walking Dead premium - Game of Thrones pro - Sopranos - Goldeneye - Street Fighter II - Stargate - Mata Hari - Viking - Bally Sea Ray (EM 1971)

are
Sjæf!
Highscore TAG: ARE

Post by are » 15 Sep 2016 09:49

Tror ikke jeg vil reagere så mye på at de lager en prosess som (kanskje?) skal forsøke sikre rettferdighet rundt hvem som faktisk kan få kloa i Limited Edition Bling Bling

Men min reaksjon er akkurat lik som for alle andre spill fra den gjengen. Hvorfor skal de alltid selge snakeoil? De har INGEN ting av verdi å vise til som forteller noe om spillopplevelsen. Ingen bilder, ingen layouts. Og på toppen av det hele trekker de frem at den beholder den dustete kranen hvor man kan nudge seg til highscore.

Websiden til stern? Inneholder ikke en setning en gang om spillet. Hvor fant jeg det med krana? JO - via Google!
https://www.pastemagazine.com/articles/ ... tarri.html

olindahl
Flipperhøvding
Highscore TAG: ALE

Post by olindahl » 09 Oct 2016 16:22

Det er ikke bare en re-theme av Batman The Dark Knight? Sånn som de gjorde med Spider-Man
ALE - 14372

olindahl
Flipperhøvding
Highscore TAG: ALE

Post by olindahl » 09 Oct 2016 16:24

are wrote:Tror ikke jeg vil reagere så mye på at de lager en prosess som (kanskje?) skal forsøke sikre rettferdighet rundt hvem som faktisk kan få kloa i Limited Edition Bling Bling

Men min reaksjon er akkurat lik som for alle andre spill fra den gjengen. Hvorfor skal de alltid selge snakeoil? De har INGEN ting av verdi å vise til som forteller noe om spillopplevelsen. Ingen bilder, ingen layouts. Og på toppen av det hele trekker de frem at den beholder den dustete kranen hvor man kan nudge seg til highscore.

Websiden til stern? Inneholder ikke en setning en gang om spillet. Hvor fant jeg det med krana? JO - via Google!
https://www.pastemagazine.com/articles/ ... tarri.html
Enig i det med snake oil.

Nudge seg til high score går ikke, dersom man har fikset maskin iht. service bulletin.
ALE - 14372

Edenecho
Flipperfrelst

Post by Edenecho » 10 Oct 2016 10:35

olindahl wrote:Det er ikke bare en re-theme av Batman The Dark Knight? Sånn som de gjorde med Spider-Man
Ikke direkte, de har vel byttet ut venstre batmobile "rampe" med en rampe visstnok :)
Blir artig å se maskinen, men hele markedsføringen her med preorders og alt uten å vise noe som helst bilde/design er på trynet.

men folk blar jo opp..

Post Reply