Norges høyest elsket Judge Dredd?

Her kan du diskutere alt som har med flipperspill å gjøre!
Post Reply
Badman
Flipperfrelst
Highscore TAG: DAD

Norges høyest elsket Judge Dredd?

Post by Badman » 04 Feb 2016 19:14

Jeg har kommet til endestasjonen med min kjære baby; Judge Dredd. I mine øyne en av de største underdog av en flipper som er fantastisk bra når den er som ny. Off topic så er min personlige mening at 100% strøkne utgaver av Bally/Williams som er som splitter ny føles mye bedre å spille på enn enhver splitter ny Stern-flipper som noensinne er lansert. Sånn. Da var det sagt. Ingen flaming tiltenkt. Det er bare en subjektiv mening og ment å poengtere hvor fantastisk bra jeg synes Bally og Williams-flipperene egentlig er - når de er satt i stand helt som om de kommer rett fra fabrikken. :-)

Denne var i veldig god stand når jeg kjøpte den og har originale decals med sterke farger og en flott clearcoated playfield. Resten som er gjort er 5 nye flipperkit installert, spiller så raskt at ballen flyr av rampa innimellom (ikke pga. skjev rampe) noe som gjør seg veldig på denne flipperen. Mods: Deadworld Mod med Fluorescent grønn ring, ColorDMD, Cointaker Super LED Kit, LED OCD-card installert så man unngår "flickering" og gjør at LED-pærene dimmer som vanlige gamle pærer, Inner Cab Decals, Shooter Lanes Light Kit, ekstra LED-striper installert mange steder for å lyse opp playfielden, grønn LED i Subway, RGB cabinet LED light, Flipper Fidelity høyttalere og sub, Drop target decals, spesial-decal bakerst for å fylle opp det sorte tomrommet, røde super-band flippers og sleeves, byttet til oransje og grønne Star Posts, nytt hvitt strikkekit, Ball Trough Magnetic Jam Protector, venstre flipper opto endret slik at den har samme myke trykket som den høyre, var en liten spesialoperasjon, men fikk det til å funke fint, Active Crane Chrome Edition, Golden Eagle topper (repro), men den originale ørnen følger også med, nye gullbein, nye gullfarget siderails, gold cabinet protectors, gule leg levelers. 6 Premium Chromium Steel Pinballs, 3 Glo-Balls "Monster Green" ved nuclear towers.

Ingen kostnader spart. Blir vel nærmest en forbannelse og mani dette. Utgifter oppgis aldri til kona. Det har blitt dyrt, men gleden over å pimpe er større. Knekkebrød er godt det...

Pimpinga er vel det som er mesteparten av moroa med flipperhobbyen, er det ikke? Litt tid til spilling blir det jo også da med maksimal høy lyd som passer så godt på JD. ;-)
jd01.jpg
jd02.jpg
jd03.jpg
jd04.jpg
jd05.jpg
jd06.jpg
jd07.jpg
jd08.jpg
jd09.jpg
jd10.jpg
jd11.jpg
jd12.jpg
jd13.jpg
jd14.jpg
jd15.jpg
jd16.jpg
Dette er min tredje og siste JD. Takk, Mr. Dredd for all den mørke humoren og den tilfredsstillende gleden, adrenalinen og trøkket du har gitt meg over hundretalls av timer.
Nyter: MMR, AFM, MB, SC, Flash Gordon, Fathom
Ønsker: Transporter the Rescue, BBB
Selger: Safe Cracker -> http://www.pinballowners.com/aeon
Satt fri: CV, CC Continued EE, Popeye, NGG, TZ, IJ, STTNG, ToM, 3x JD, 2x TSPP, TftC, A13

Pondus
Flippernisse
Highscore TAG: PON

Re: Norges høyest elsket Judge Dredd?

Post by Pondus » 04 Feb 2016 21:22

Ser helt Konge ut! Gratulerer med en knallfin flipper!
Proud owner of Addams Family, Cactus Canyon, Tales Of The Arabian Night,
Flintstones, Roadshow and some slot machines/arcades

karlh
Flipperfrelst
Highscore TAG: KHO

Post by karlh » 04 Feb 2016 21:46

Tviler ikke på at dette er Norges Fineste JD.

Ser helt rå ut, Frank
For mange

fleskebacon
Flipperfrelst

Post by fleskebacon » 01 Mar 2016 21:01

Veldig bra. Eneste ulempen er at denne får min JD til å se ut som et vrak...

Post Reply