Pris på Star Trek 25th Anniversary?

Her kan du diskutere alt som har med flipperspill å gjøre!
Post Reply
Replay Hunter
Flipperhøvding
Highscore TAG: F N

Pris på Star Trek 25th Anniversary?

Post by Replay Hunter » 19 Feb 2018 15:10

En jeg kjenner har kommet over en slik, hvor selger forlanger i overkant av 20.000,-. Føler det er noen lapper for mye? Eller?
Jeg har ikke sett eller hørt om kjøp/salg av denne såvidt jeg kan huske, så skal ikke være bastant, men jeg tenker mellom 10-15 alt etter tilstand?

Den er visstnok "aldri" rengjort og har noen ødelagte switcher/targets og MacGyver-løsninger, bl.a.vanlige strikk på den ene flipperen. Så gudene vet hva annet som kan skjule seg her..
Det skal være lite slitasje på selve playfield.

Noen som har input?
TZ - WH2O - IJ - STTNG - T2 - FS

oyvindmo
Sjæf!
Highscore TAG: OMO

Re: Pris på Star Trek 25th Anniversary?

Post by oyvindmo » 19 Feb 2018 23:21

Konsensus er vel at den er blant de beste Data East-flipperne. Siden flipperprisene har skutt i været de siste årene, kan 20k være riktig hvis den hadde vært i god stand. I ukjent, litt suspekt stand ville jeg sagt maks 15k.
Pinball Parts Search: http://www.moll.no/pinball/parts/ - - Pop Bumper: http://popbumper.no/

Replay Hunter
Flipperhøvding
Highscore TAG: F N

Post by Replay Hunter » 20 Feb 2018 00:52

Takker for svar! :)
TZ - WH2O - IJ - STTNG - T2 - FS

aarja
Flipperkonge
Highscore TAG: JAA

Post by aarja » 20 Feb 2018 20:43

Ryker vel uansett på nye deler 2-4 K

Edenecho
Flipperfrelst
Highscore TAG: MAS

Post by Edenecho » 25 Feb 2018 15:48

oyvindmo wrote:Konsensus er vel at den er blant de beste Data East-flipperne. Siden flipperprisene har skutt i været de siste årene, kan 20k være riktig hvis den hadde vært i god stand. I ukjent, litt suspekt stand ville jeg sagt maks 15k.
Er det virkelig konsensus? :O
Syens den virket veldig kjedelig når jeg spilte den, sammenlignet med f.eks Jurassic Park, spesielt med "nye" koden.
Iron Maiden premium - Total Nuclear Annihilation - The Walking Dead premium - Game of Thrones pro - Sopranos - Goldeneye - Street Fighter II - Stargate - Mata Hari - Viking - Bally Sea Ray (EM 1971)

Post Reply